Gig Book News

PDF, ebook, epub (ePub, fb2, mobi)
Grout Pam

Czym jest tak naprawdę cud? Jeszcze kilkadziesiąt lat temu byłby nim człowiek z telefonem komórkowym swobodnie komunikujący się za jego pomocą z osobą oddaloną od niego o setki tysięcy kilometrów. Dzisiejsi naukowcy wiedzą już, że wiele cudów jest tak naprawdę prawami natury, których jeszcze nie udało się nam w pełni zgłębić. Idąc tym tropem, ta książka pozwoli Ci nie tylko odkryć kilka takich „cudów”, ale i wykorzystać ich moc w swoim życiu. Pam Grout w swojej poprzedniej książce zatytułowanej „Energia do kwadratu” udowodniła wszystkim, że myśli naprawdę mogą stać się rzeczywistością. Teraz ta bestsellerowa autorka New York Timesa prezentuje jeszcze głębsze, potężniejsze dowody na fantastyczne możliwości pola kwantowego. Poznaj dziewięć kolejnych eksperymentów udowadniających przewagę umysłu nad materią.Dzięki nim powitasz wszystkie doświadczenia z niekłamaną radością, co z kolei pozwoli Ci otworzyć się na nieograniczone szczęście. Przetestujesz moc konkretnych słów, które pozwalają doświadczać przełomowych zmian w świadomości i urzeczywistnianiu marzeń. Poznasz również sposób na wyłamanie się z nieskończonego kręgu medialnych negatywów i połączenie z naturalnymi rytmami świata, bez których niemożliwe jest doświadczenie dostatku. Wszechświat tylko czeka, żebyś zaczął wykorzystywać energię, która od zawsze była dostępna. Dobrobyt jest na wyciągnięcie ręki, opisane w książce eksperymenty wskażą kierunek, jaki powinieneś obrać, by zacząć z niego korzystać. Poznaj naukowy przepis na szczęście.Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Poznaj dziewi kolejnych eksperymentów udowadniajcych przewag umysu nad materi. Dziewi kwantowych eksperymentów które zamanifestuj cuda w Twoim yciu pdf mobi epub Bestsellerowa autorka New York Timesa prezentuje niepodwaalne dowody na fantastyczne moliwoci pola kwantowego w kwestii urzeczywistniania myli. 2017 Wojna z Rosj Richard Shirreff. Dziewi kwantowych eksperymentów które zamanifestuj cuda w Twojej codziennoci.

Do Sześcianu

Czym jest tak naprawd cud? Jeszcze kilkadziesit lat temu byby nim czowiek z telefonem komórkowym swobodnie. Dziewi kwantowych eksperymentów które zamanifestuj cuda w twojej codziennoci Studio Astropsychologii. Energia do szecianu. Bdzie to swoista terapia dziki której zaisniej cuda w codziennoci. Dziewi eksperymentów udowadniajcych wpyw umysu na materi. Dziki nim powitasz wszystkie dowiadczenia z radoci i otworzysz si na nieograniczone szczcie. Dziewi kwantowych eksperymentów które zamanifestuj cuda w twojej codziennoci Grout Pam tylko w empik.com 3430 z. Wypróbuj 7 dni za darmo lub kup teraz do 50. Poznaj dziewi eksperymentów udowadniajcych przewag umysu nad materi. Przeczytaj recenzj Energia do szecianu.

Duża książka PDF Energia do sześcianu. Dziewięć kwantowych eksperymentów, które zamanifestują cuda w twojej codzienności PDF. Tanie książki Grout Pam.

Gig Book News Links